maandag 12 december 2011

Inspiratieloos

Hallo allemaal,

Ik wilde al super lang een blog, nu heb ik er eindelijk één en weet ik niet meer zo goed waar ik nou allemaal over wilden schrijven. Het is ook lastig omdat ik nog geen reacties heb gekregen op mijn vorige posts en omdat ik nog geen volgers heb ik weet ik ook niet voor wie ik het schrijf, waarom en ik weet ook  niet of jullie het wel leuk vinden wat ik schrijf.
Ik was van plan om elke dag een blog te posten maar aangezien ik dus niet meer zo goed weet waarover ik nou moet schrijven word het niet meer elke dag..
Zodra ik meer volgers en lezers heb zal ik natuurlijk ook vaker gaan posten omdat ik dan weet of julie het wel of niet leuk vinden.

Ik wilde namelijk vragen of jullie het leuk zouden vinden om wat meer van mij te weten te komen of vragen hadden voor mij. Aangezien ik niet weet of iemand van jullie uberhaupt weet dat ik besta word dit allemaal een beetje lastig.

Conclusie uit dit verhaal: Ik ga niet elke dag meer posten maar ik post iets als ik weet waar ik het over moet hebben en als ik misschien inspiratie kan halen uit jullie reacties en opmerkingen.

xNTSJJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten