woensdag 7 december 2011

ik begin met bloggen

Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik heet Natasja en ik ben 17 jaar.
nooit had ik bedacht dat ik ook nog eens een blog aan zou maken, maar vandaag is die dag dan eindelijk aangebroken.
Ik heb dit blog gemaakt omdat ik graag mijn dag en alle andere dingen die ik doe met jullie wil delen. Een doel voor ogen heb ik dus niet en ook een echt onderwerp heb ik nog niet bedacht. Ik vind beauty erg leuk maar ook vind ik nail-art en dingen met mijn haar doen leuk. Ik denk dus dat ik dit allemaal ga bespreken met jullie en ook dingen vertel over hoe mijn dagen waren en wat ik allemaal meemaak.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden om deze dingen te lezen en ik kijk er erg naar uit om dit te gaan doen.

Tot de volgende keer..
 xNTSJJ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten